(*_^)

Photobucket

kami beradik beradik.....

salam sume...
hello peeps....
not many things lah to share....
lately,i am sooo lazzyyy tttoo uuppddaattee mmmyy bbllooggg...hhhhuuuuuaaaaaaaaa~

btw,thnkx 4 those who still keep visiting my blog....
tenku tenkiu soo much!!! love u very very much...mwwaahhkkxx!! hahahah~

i think i nva tell u abt my siblings aite??
so now...my brain told me 2 introduce my crime scene partner which i love 'em ssoooo ddaammnn ffuucckkiinngg mmucchh!!! hahahahhaa~


my along n my uda......
n yahh..i'm da second.....
meet me,angah!!....
hello.....nice to meet u....said angah...hahahah~
(sudah mule gila)
oke oke....
juz let all dis pix below tell u abt da craziness n happiness of us!!!huahuahuahua












(kebanyakan gambar my uda sumenye control machow..langsung xnak wat muke selebet...ppoddaahhcchhiit lah lu..haha~)

nahh...still hv a lot of pix to show u...
but ya....like i told u juz now...
i amm ssoo llaaazzyyy....
not only to update my blog....
but also to be waitin 4 da pix to be upload...hahaha~

hey...mayb there will be a second part....
mayb lah an....
lau kerajinan aq sampai...hahhaa~
till den..

hehee..tuh sje...
(*_^)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

4 Response to "kami beradik beradik....."

  1. Anonymous Says:
    December 28, 2010 at 7:14 AM

    heeeee.sume gilak.

  2. ANATI SOKI says:
    December 28, 2010 at 9:19 AM

    sume habing fun!!! hehehe. comel je!! hehe.. anat fllow mellow kamu ye

  3. miss fatihah says:
    December 28, 2010 at 6:05 PM

    haha best je tgk..tringat lak kt adik2 kt kg :)

  4. +akufobia+ says:
    December 28, 2010 at 10:39 PM

    sila rajin.usaha.go.